Levering & Retournering

Verwerkingstijd & Verzending:

Let op: Deze verzendtijden zijn een indicatie/richtlijn (soms kan het sneller zijn, maar soms ook langzamer, er spelen meerdere factoren mee. Zeker mbt bedrukkingen: graag in overleg en ik hou je op de hoogte).

Artikelen die voorradig zijn (zoals bijv. niet gepersonaliseerde accessoires)

– Verzending binnen 1 tot (max.) 3 dagen.

Drukwerk wat gepersonaliseerd moet worden (zoals bijv. met een zelf gekozen achtergrondkleur, een ander font, andere tekstkleur en/of een eigen fotoachtergrond ed.)

– Verzending binnen een week

Drukwerk op andere oppervlakken dan standaard aangeboden wordt (zoals bijv. op een katoenen draagtas)

– Verzending binnen 1-2 weken (mits het een relatief makkelijk verkrijgbaar en bedrukbaar product is )

Accessoires die gepersonaliseerd moeten worden (zoals bijv. gravures, andere bedels/charms, andere bijthangers, andere kleuren bandjes/koordjes etc.)

Gravures: Verzending binnen 2-3 weken
Andere bedels/charms, andere bijthangers, andere bandjes/koordjes ed. 4-6 weken (ivm toelevering)
Infinity naam armbandje (1-4 namen): 4-6 weken

Betalingen

Betalingen gaan dmv IDEAL of dmv ‘Directe Betaallink’ via whatsapp, fb messenger of email.

Verzendkosten

Filosofietje hanteert een standaard verzendtarief van €4,99 voor artikelen die te zien zijn op de site.

Bestellingen vanaf €50 (exclusief verzendkosten) worden gratis verzonden *(Neem hiervoor even contact op, de site zal het nl. wel automatisch berekenen.

Retournering en terugbetaling – beleid

Uiteraard heeft Filosofietje graag tevreden klanten. Mocht er ergens iets misgaan dan wil ik graag samen met jou op zoek naar een passende oplossing ! Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je dit binnen 8 dagen aan mij melden dmv email (shop@filosofietje.nl) & binnen 12 dagen aan ons retourneren om in aanmerking te komen voor een teruggave, mits het aan onderstaande voorwaarden voldoet. Is je aankoop langer dan 8 dagen geleden dan kom je niet meer in aanmerking voor deze service.

*Zie ook de ‘Algemene Voorwaarden ‘

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling moet het item ongebruikt en in dezelfde staat geretourneerd worden als waarin je het ontvangen hebt, in de originele verpakking.

Producten die beschadigd zijn (onmiskenbare, en met foto aantoonbare, (verpakkings)transportschade uitgezonderd) of producten die duidelijk gebruikt zijn komen niet in aanmerking voor retourzending of terugbetaling.

De volgende items komen in geen geval in aanmerking voor retournering/teruggave:

  • In opdracht gepersonaliseerde artikelen (tenzij duidelijk aantoonbaar is dat Filosofietje een fout gemaakt heeft).
  • Gift cards / Cadeaubonnen
  • Gedownloade producten
  • Afgeprijsde artikelen

>>> Let op: Om de retournering te kunnen verwerken is het aankoopbewijs benodigd.

Zodra ik de retourzending ontvangen en geïnspecteerd heb, laat ik je via email weten dat ik je bestelling retour heb ontvangen en of ik overga tot terugbetaling of niet.

Wordt je retourzending geaccepteerd dan zal ik binnen 30 dagen overgaan tot terugbetaling.

Als je terugbetaling op zich laat wachten:

Mocht je nog geen teruggave ontvangen hebben, doublecheck dan eerst je bankrekening of neem contact op met de bank, er kan wat verwerkingstijd tussen zitten. Als je dit al gedaan hebt en nog steeds geen teruggave ontvangen hebt neem dan contact met me op.

Alleen artikelen met een duidelijk aantoonbare productiefout of ongebruikelijk fabricage defect komen in aanmerking voor ruiling. Wil je iets ruilen ? Bestel het gewenste item dan opnieuw en volg de retourneringsprocedure zoals bovenaan beschreven voor het defecte artikel. Vermeld in de melding (email) svp erbij dat het om een ruiling gaat.

Voor retourzendingen is het volgende adres te gebruiken:

TAV Filosofietje, Berkelsezoom 26 2652AL Berkel en Rodenrijs

Het retourneren van een bestelling is voor eigen rekening. Filosofietje is niet verantwoordelijk voor de kosten van een retourzending. Verzendkosten zijn ‘non-refundable’ en worden zonodig afgetrokken van de teruggave. *Bij een gedeeltelijke terugzending worden de verzendkosten niet vergoed.

Gebruik voor de zekerheid een ‘Track & Trace’ dienst als je iets retour stuurt, want ik kan niet van te voren garanderen dat ik je retourzending ook daadwerkelijk zal ontvangen.